Werkwijze


Wat mag je verwachten van GAST.:

Een gastheer in hart en nieren, met een passie voor events en projecten. Door een gedegen voorbereiding, een goed inlevingsvermogen en het lef om de juiste kritische vragen te stellen, ben ik in staat ben om aan de verwachtingen van de opdrachtgever te voldoen en deze te overtreffen.

Op operationeel niveau weet ik vorm te geven aan strategische vraagstukken door deze met een innovatieve en open blik aan te pakken. Hierbij staat voor mij de eindgebruiker (de Gast) voorop.

Ik houd me goed op de hoogte van alle ontwikkelingen op mijn vakgebied en weet de ”ins” en ”outs” van mijn vak. Ik vorm me een beeld van gebeurtenissen vanuit mijn ervaring en vakkennis waardoor ik onafhankelijk en rationeel tot de juiste beslissing kom. Ik weet altijd de beste alternatieven voor te schotelen. Ik stel me kritisch op en moet eerst zelf overtuigd zijn dat iets werkt voordat ik het vertrouw. Ik neem de realiteit als gegeven en probeer daarin zo goed mogelijk te presteren.

 

Opdrachtgevers:
  • het MKB en grootbedrijf, met veelal hogeropgeleiden in dienst, zoals bijvoorbeeld banken, ICT bedrijven, zorgverleners, multinationals, zorgverzekeraars.
  • HBO/WO gericht onderwijs met een studie Evenementen-organisatie of Hospitality.
  • Horeca- en conferentielocaties met een exclusief kwaliteitsniveau en hoge eisen aan het (bedienend) personeel.
  • Evenementen-organisaties en Communicatie-Adviesbureaus.

 

Wat heb ik te bieden:
  • Een gastheer op locatie om bijvoorbeeld de gasten een warm welkom te geven of te verzorgen gedurende een event of dag.
  • Advies over de organisatie van evenementen gericht op klanten en/of gasten.
  • (interim) Projectmanagement bij de organisatie van evenementen.
  • (interim) Sales en accountmanagement bij evenementenlocaties/organisaties.
  • Training en opleiding van medewerkers en/of studenten op het gebied van evenementenorganisatie, hospitality en gastheerschap.